Incasseren van premies
Optimaliseer het beheer en de opvolging van de betaling van polissen
De kwitantie en het opvolgen van de inkomende verzekeringspremies brengt een hoop werk met zich mee dat noodzakelijk is om:
- Het financieel beheer van uw lopende zaken te optimaliseren
- De effectieve dekkingen van uw klanten te verifiëren
- De nodige administratieve en commerciële opvolging te verzekeren
Ongemakken :
- U haalt zich veel verantwoordelijkheid op de hals
- Dit kost u veel tijd
- U hebt er specifieke tools voor nodig
- Hierdoor kan u zich niet bezighouden met de activiteiten die echt tellen
- Soms krijgt u te maken met onaangename en ongemakkelijke situaties naar uw klanten toe (laattijdige premie, ongeval zonder dekking, …)
Bovenop directe incassering biedt Willemot u 3 alternatieve formules:
- Willemot bezorgt u digitale bestanden zodat u die kan printen en de boekhouding van de kwitanties kan beheren
- Willemot drukt de kwitanties op uw naam en met uw logo (met eventueel een persoonlijke boodschap recto/verso) en u volgt de betalingen op
- Willemot beheert het incasseren (betalingsherinneringen, …) in uw naam en biedt u een volledig rapport (online visualisatie van de status van elke klant, regelmatige lijst van verstuurde betalingsherinneringen en ontvangen betalingen, dubieuze debiteuren, ..) zodat u de nodige commerciële opvolging kan doen
UW VOORDELEN
- U wint veel kostbare tijd
- U hebt een duidelijk en onmiddellijk zicht op de situatie van elke klant
- U vergroot de rentabiliteit van uw geldstromen
- U vermijdt conflicten met uw klanten
- U maakt een professionele en georganiseerde indruk bij uw klanten
- U verhoogt het contact met uw klanten (persoonlijke boodschappen) door uw kwitanties als communicatiemiddel te gebruiken