TECHNISCHE BIJSTAND – Schadegevallen
Gecentraliseerd schadebeheer “à la carte”: kennis, contacten en service
Het beheer van schadegevallen kan bijzonder tijdrovend zijn en vereist ook een flinke dosis vakmanschap en ervaring (algemene voorwaarden van maatschappijen, rechtsbevoegdheid, technische expertise,…). Dit beheer speelt ook een voorname rol in uw relatie met de klant en moet zo vlot en zo degelijk mogelijk gebeuren.
Om u te helpen het beheer van schadegevallen te optimaliseren, stelt Willemot u zijn expertise ter beschikking. Naargelang uw eigen behoeften kunnen onze experts u helpen bij het gedeeltelijke of volledige beheer van schadegevallen :
- Het schadegeval in uw naam aangeven
- Het schadegeval aangeven, rekening houdend met alle bestaande garanties van de klant
- Een pre-screening van het dossier uitvoeren en de nodige acties bepalen
- U helpen bij de samenstelling van het dossier door de bewijsstukken aan te vragen
- Het dossier verdedigen: de reactie van de maatschappij beoordelen en analyseren, argumentatie opbouwen en elke weigering tot interventie voorzien, rekening houdend met de algemene voorwaarden
- Fondsen voorzien
- Een expert en indien nodig een tegenexpert aanstellen (zoniet een advocaat)
- De rechtsbevoegdheid onderzoeken en gelijkaardige zaken vergelijken
- Communicatie met de klant verzekeren
- De tegenpartij aanmanen
- De franchise helpen recupereren
UW VOORDELEN
- U wint tijd en kan zich bezighouden met het management van uw kantoor
- U beschikt over meer gewicht en argumentatie om uw klanten te verdedigen
- U biedt u klanten een efficiëntere regeling van hun schadegevallen
- U kan indien nodig meerdere schadegevallen tegelijk behandelen
- U verzekert de kwaliteit van het beheer van schadegevallen bij afwezigheid van medewerkers